18 Haziran 2011 Cumartesi

Aura Dijital Baskı & Reklam Sipariş ve Üretim Takip Otomasyonu



Djital Baskı Merkezleri ve Reklam Firmaları için Sipariş/Üretim Takip Otomasyonu


* Evinizde veya tatilde iken şirketinizdeki iş durumunu görebiliyor musunuz?
* Hangi makinanız bugün / bu ay / bu yıl kaç m2 üretim yapmış?
* Şirket dışından üretiminizi kontrol edebiliyor musunuz?
* Departmanlar arası iletişimi sağlayabiliyor musunuz?
* Firelerinizi kontrol altında tutabiliyor musunuz?
* Teslim süresi geçmiş siparişleriniz mi oluyor?
* Geriye dönük raporlama sizin için önemli mi?
* Sipariş formlarınız ortalıkta kayıp mı oluyor?
* Tezgahınızda / Departmanınızda / Makinanızda kaç m2 iş bekliyor?
* Siparişlerinizin Fizibilite, Tasarım ve Montaj resimlerini görebiliyor musunuz?


* Ölçü üzerinden En ve Boy olarak Sipariş ve Üretim Yapabilme.
* Baskı + Montaj Fiyatlarını ayrı ayrı girebilme ve raporlama olanağı.
* Otomatik m2 ölçü hesaplama ve raporlama.
* Müşteri Temsilcisi, Grafiker ve Aplikasyon Birimlerine ait günlük, haftalık, aylık veya istediğiniz tarihler arası sorgu
* yapabilme ve raporlama.
* Departmanlar arası otomatik sipariş ve görev gönderimi.
* Departmanlara ait güncel iş durumunu canlı takip edebilme.
* Her siparişte; o siparişe ait e-mail yazışmaları ve teklifleri muhafaza edebilme.
* Tasarım saati belirtme özelliği.
* Sipariş formu üzerinden Fizibilite, Tasarım ve Montaj resimlerine anında ulaşabilme.
* Baskı makinalarının üretimini m2 ve malzeme bazında raporlayabilme.
* Müşterilerin internet üzerinden yalnızca kendilerine ait şifreleri ile sadece kendi işlerini takip edebilme.
* Müşterilerin internet üzerinden sipariş girmesine izin verebilen arabirim.
* Siparişin durumunu Üretim – Baskı – Montaj – Tasarım – vb. Olarak hangi aşamada olduğunu canlı takip edebilme.
* Siparişlere ait Açıklama bilgilerini girmeye, Görsel bilgisi, fizibilite bilgileri, uygulama yapılacak yerin fiziki özelliklerini
* girebilmeye olanak tanıyan geniş, biri herkesin görebileceği, diğeri ise sadece lokal şirket içi görüntülenebilip,
* müşterilerin görmek istemediği bilgilerin girilmesine olanak sağlayan iki adet açıklama alanı.
* Müşteriye göre otomatik müşteri temsilcisi, grafiker, aplikasyon ve baskı makinesi seçilebilme.
* Yetki tanımlamaları ile her kullanıcının sipariş formunda müdahale edebileceği ve edemeyeceği alanları belirleme.
* Yetki tanımlamaları ile istenilen personelin (atölye, baskı, aplikasyon vs.) fiyat bilgisi görmesini engelleyebilme.
* Maliyet modülü ile her kaleme özel maliyet bilgisi girilip, sipariş bazında toplam maliyet raporlama.
* Maliyet modülü ile montaj maliyeti hesaplama (yol, araç, personel, konaklama vs.).
* Maliyet Raporlama ile dönemsel olarak maliyet analizi yapabilme.
* İsteğe bağlı olarak müşteriye göre fiyat bilgisini otomatik getirebilme.
* Müşterilere özel müşteri logolu arabirim.
* Web üzerinden kullanım ile serverı yormadan hızlı işleyiş.
* Kullanıcı ve Departman bazında fire takibi.
* Geriye dönük fatura ve irsaliye bilgileri girebilme ve bu bilgilere göre sorgulama.
* Açık siparişleri veya departmanların üzerindeki siparişlerin bilgilerine ve listesine tek tıklama ile ulaşabilme.
* Kullanıcı sınırı olmaksızın 360 kullanıcının aynı anda çalışmasına olanak veren hızlı sistem.
* Serverda fazla alan kaplamayan ve yer sıkıntısı yaratmayan ufak boyutlu database.
* Kırtasiye giderlerinden tasarruf yaparak kendisini bir yıl içerisinde amorti eder.
* Siparişe ait Fizibilite, Tasarım ve Montaj resimlerini çok kısa bir süre içerisinde kolayca internete yükleyerek yer tasarrufu yapar

Bilgi ve danışma için : poseidon3d@gmail.com

Hiç yorum yok: